Parteneri
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.
Transavia este cel mai important producător de carne din România, producem peste 50.000 tone de carne de pasăre în fermele proprii din mai multe județe transilvănene. Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate internaţionale, sub controlul autorităţilor sanitar – veterinare şi de mediu, iar în anul 2006 am fost selectați drept furnizor al Casei Regale a României.
Cei 22 de ani de activitate pe piaţa avicolă din România ne atestă calitatea incontestabilă de lideri. Fondatorul şi directorul general al companiei este dr. ing. Ioan Popa, arhitectul celei mai performante companii cu sistem integrat de creştere, procesare şi comercializare a produselor din pui pe piaţa internă şi internaţională. Produsele Transavia sunt prezente pe piaţa internă în procent de 75% în marile lanţuri de retail prin brandurile Fragedo și Papane. Transavia este prezentă şi pe piaţa internaţională, prin exporturile realizate în ţări din Comunitatea Europeană (inclusiv Franța și Marea Britanie), Africa şi Orientul Apropiat.
Cei peste 1500 de angajaţi, o echipă solidă de management, investiţii constante şi un know-how propriu stau în spatele succesului obţinut şi la baza tuturor planurilor noastre de viitor.
Suntem Garanti Bank şi ne mândrim cu multe premii. „Best Consumer Internet Bank în România 2014”, acordat de prestigioasa revistă Global Finance, este cel mai recent. Ne bucurăm de fiecare dată când ne sunt recunoscute la scenă deschisă eforturile de a investi în inovație și tehnologie de ultimă oră. A devenit o certitudine unanim acceptată, atât de specialiști, cât și de clienții noștri, că oferim calitate și maximum de eficiență, cu fiecare produs și serviciu. Astfel se explică portofoliul solid de clienţi şi reţeaua extinsă de peste 300 de bancomate inteligente. Le spunem aşa deoarece ele pot fi folosite de absolut oricine, cu sau fără card. Atât sunt de inteligente! La acest capitol intră şi SEQR, soluţia de plată prin care poţi face cumpărături doar cu telefonul mobil, iLoanU – cel mai confortabil mod de a solicita un credit şi Bonus Card – primul card de credit multi-brand cu cip din România – cumpărături în rate fără dobândă în mii de magazine partenere! Şi mai avem surprize, dar te invităm să le descoperi, pe fiecare în parte. Vorbim de produse şi servicii care fac viaţa mai uşoară.
Istoria berii URSUS este strâns legată de istoria Transilvaniei. La Cluj, berea se produce de mai mult de două milenii, lucru atestat documentar din anul 107, pe vremea cetății Napoca. Din 1878, când în oraș s-a construit prima fabrică de bere în adevăratul sens al cuvântului, și până în prezent, URSUS a descrețit frunțile oamenilor și a creat istoria alături de ei.
Pentru a onora rădăcinile mărcii, oamenii și istoria fascinantă a Transilvaniei, am relansat URSUS Pils, sau URSUS verde, așa cum mai este cunoscut. O bere cu o culoare aurie și un gust adevărat, atât cât trebuie de amărui, numai bună de savurat pe îndelete. URSUS Pils este vândut exclusiv în Transilvania, ca semn de mulțumire pentru cei pentru care URSUS înseamnă mai mult decât o bere.
Susținem proiectul Prin Transilvania pentru că ne regăsim în poveștile spuse cu atât de multă pasiune. Pentru că în Transilvania ne simțim ca acasă. Și pentru că după orice drumeție sau expediție ne place să ciocnim un URSUS în cinstea vremurilor trecute care ne-au adus unde suntem astăzi.
Continental Hotels încurajează un mediu de lucru deschis și comunicativ. Puterea vine din receptivitate la schimbare și disponibilitatea de a învăța de la alții. Promovăm un mediu de lucru în care fiecare dintre membrii echipei își asumă răspunderea personală. Stilul nostru de management promoveaza performanța, atât la nivel individual cât și la nivel de echipă și încurajează orientarea angajaților către îndeplinirea de obiective.
O altă valoare a culturii noastre este angajamentul pe care îl facem oaspeților nostri: “De a oferi servicii excelente de fiecare dată”. Excelența înseamnă multă muncă. Dorim să depășim întotdeauna așteptările oaspeților, deoarece ei reprezintă cel mai puternic mijloc de promovare a serviciilor noastre. Oaspeții noștri cunosc mai bine decât noi înșine produsul pe care-l oferim și de aceea încurajăm obținerea de feed-back din partea lor.
Suntem un brand românesc, iar proiectul Prin Transilvania reprezintă o modalitate deosebită de promovare a zonelor, tradițiilor și obiceiurilor românești. De aceea ne-am asociat bucuroși acestei inițiative.
Toshiba este unul dintre liderii mondiali în materie de dezvoltare de produse electrice şi electronice şi furnizare de servicii. Compania dezvoltă o gamă largă de tehnologii şi produse, printre care amintim: produse digitale (inclusiv LCD TV, notebook-uri, soluţii de retail şi MFP), echipamente electronice (inclusiv semiconductori, echipamente de stocare şi materiale), sisteme de infrastructură socială (inclusiv sisteme energetice, soluţii dedicate comunităţilor, sisteme medicale, lifturi şi scări rulante şi electrocasnice). Toshiba a fost fondată în anul 1875, iar astăzi activează o rețea globală de peste 550 de companii, cu peste 202.000 de angajați la nivel mondial și cu vânzări anuale care depășesc 6,1 trilioane de yeni (74 miliarde USD).
Totul a început în 1898, când fondatorul nostru Frank Sieberling a împrumutat niște bani de la cumnatul său. Cu această finanțare, a deschis prima fabrică a Goodyear Tire and Rubber Company. El a dat companiei numele inventatorului Charles Goodyear, pe care îl admira pentru descoperirile sale în vulcanizare și a ales Talaria, miticele sandale cu aripi, ca simbol, deoarece acestea întruchipează spiritul produselor noastre. Suntem brandul pentru oamenii care cred în minunea oportunităţii şi care vor să pună lucrurile în mişcare. Noi le-am dat puterea să se simtă liberi şi să se bucure în siguranță de călătoria lor. Acestea sunt momentele noastre de adevăr.
Susținem proiectul ”Prin Transilvania” să ajungă la orice destinații, dar în primul rând să se bucure de fiecare moment al călătoriilor și să scoată la lumină adevărate comori culturale.